آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

کم کمک حضورم کم رنگ میشه...

1391/6/25 21:52
816 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همونطور که میدونید 6 روز دیگه که الآنم شب شده و نزدیک 5 روز دیگه مدرسه ها باز میشه و منم کلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی درس دارم از اونجایی که مدرسه نمونه دولتی میرم و باید برای سال دیگه که وارد دبیرستان میشم باید آزمون بدمیولیولمسلما نمیتونم دیگه به وبلاگ سر بزنم،میام اما خیلی کمگریهناراحتدل شکسته

خب خوبیای تابستونم همینه دیگه...

البته بگم که من از دو ماه پیش یه روز شمار درست کردم تا مدرسه ها باز میشه روزا رو بشمرم آخه من واقعا مدرسه رو دوست دارمقلب

البته بعععععععععععععضی اوقات،(فقط بعضی اقاتخنده)ازش متنفر میشمخنده

البته هنوز 5 روز دیگه دز خدمتتون هستم...

امروز آیسا قرار بود بیاد اینجا اما نیومدگریهدل شکسته

دلم براش شده انازه یه نقطه مثل این: .

راستی یادتون باشه که هیچ کدوم از شماها به سوال مبهم من جواب ندادیدناراحتگریه

خب حوصلم سر رفته بود گفتم یه پست جدید گذاشته باشم،این روزا آخرین روزاییه که حوصلم سر میره از این به بعد کللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییی کار رو سرم ریختهیولابرو

برای دیدن من باید نوبت بگیرید...هههههههههههههههههخندهخندهخوشمزه

فعلا بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)