آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

پروفسور فیزیک دان،آیسا

1391/7/8 23:18
874 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوبم...امروز آیسا اومده بود خونه ما منم کلی درس داشتم باید شیمی میخوندم اونم اومد تو اتاق منو کتاب علوم سال دوممو برداشتو پا به پای من درس میخوند...تو کل دو ساعتی که اینجا بودن همش رو تخت دراز کشیده بود و مثلا داشت درس میخوند...یول

خیلی بامزه بود... اینم از عکسا هرچند خیلی بی کیفیته...

 

ببینید داره فیزیک میخونه...ههههههههههههههههقهقهه

 

خب دیگه من خوابم میاد دارم از خستگی میمیرم...فردا شیش صبح باید بلند بشم فعلا باییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییخمیازهبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رقیه
9 مهر 91 8:41
سلاااااااااااااااااااااااااااام
ای جونم بگردم فیزیک می خونی شما الان!!!!
اگه پویا بود کل کتاباتو تو اون دو ساعت تیکه پاره کرده بود
آره البته فیزیک از زبان آیساآره اونم یه بار این کارو کرده ولی چون میخواست ادای منو دربیاره پاره نکرد...ههه...

خاله ساناز
9 مهر 91 17:59
زهرا جون آیسا خیلی باهوش منم امروز خونه عزیز دیدمش. ایشالله یک فیزیک دان میشه.مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشاللللللللللللللللله

مامان محمد و ساقی
13 مهر 91 22:15
زهرا جون شما الان الگوی آیسا جون هستی.آفرین عزیزم.
مرسییییییییییییییییییی...مرسی از اینکه پیشمون میاین...بی نهایت خوشحالمون میکنین

اسما
14 مهر 91 15:05
سلام زهراجون....چطور مطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا فیزیکدانا...پرفسورا............خواب نمونی یه وقت خانوم خانوما!!!!!!!!!11
خوفم تو خفیییییییییییییییییییییییییییییی؟متشککککککککککرم چی کار میشه کرد؟؟؟؟پروفسوریم دیگه...نه من سرم بره مدرسم نمیره...خخخخخخخخخخخخخخ...

❤❤❤هانیه❤❤❤
15 مهر 91 16:39
سلام خوبی؟من هانیه هستم فکر کنم انا رو بشناسی دخترخالم هست عزیزم میخواستم تولد ایسا جون روبهش تبریک بگم ایسسا جونم ایشالا هزار سال زنده باشی
مرسی عزیزم چند باری به وبلاگت سر زدم...بازم مرسی بابت تبریکت و اینکه به فکر ما بودی...