آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

تولد آیسا جوننننننننننننننننننننننننننننم

1391/7/15 18:52
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم کوچولوی قشنگم،دختر خاله ی نارم،مدت هاست داری انتظار تولدتو میکشی...

امروز تولدته...تولدت مبارک عزیزم...امیدوارم صد ساله بشی...

دوستان خالم جشن تولد آیسا رو جمعه همین هفته میگیره...عکساشو براتون میزارم...

ببخشید اگه به کامنت هاتون جواب نمیدم اخه خیلی درس دارم...

جمعه با عکس های آیسا میام و حتما به کامنت هاتون جواب میدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ساناز
15 مهر 91 21:20
زهرا جون من اومدم بگم آیسا کوچولو تولدت مبارک دختر خاله جون. بوووووووووووووووووووس.
مامان پویا - احمدی
15 مهر 91 21:24
سلام
من یه جای دیگه هم تولد آیسا رو تبریک گفتم ها
خودت خوبی؟
مبارک باشه تولد دخترک ناز فرفری
می بوسمت
کجا؟؟؟؟؟؟؟تو بلاگفا؟؟؟؟؟؟؟
خوبم با،خوبی شما...شما چطورید؟پویا کوچولوی خوش زبون خوبه؟
خلاصه خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون خاله رقیه که به فکرمون هستید...

مامان ساقی و محمد
19 مهر 91 13:46
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.تولدت مبارک عزیزم.
ایشا... 120 ساله بشی عزیزم
آرزوی بهترینها رو برات دارم گلم.
سللللللللللللللام خوبین؟ساقی و محمد خوبن؟مرسی شما لطف دارین.ما هم آرزوی بهترینها رو برای شما داریم