آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

شال و کلاه آیسا

1391/8/14 14:17
994 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من بعد از مدتها غیبت برگشتم...من این روزا تو اوقات فراغت برای آیسا یه شال بافتم و دادم بهش...خالم هم بهم گفت اگه میتونی لطفا کلاش رو هم بباف.من هم الان مشغول بافتنشم...مامانم هم بهم پیش نهاد کرد به جای کش بافت مدل جودون ببافم...منم قبول کردم و حالا فهمیدم خیلی قشنگ تره...

تا آخر هفته تمومش میکنم...

آیسا جانم این رو بهت تقدیم میکنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ساناز
15 آبان 91 16:31
دستت درد نکنه دختر خاله مهربون.بوس.
بنفشه
15 آبان 91 20:38
سلام دوست خوب . چه دختر خاله ی خوبی . منم می خواستم برای دختر دایی ام وبلاگ درست کنم اما با مشکل رو به رو شدم . خوش به حالت . اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن . راستی با تبادل لینک موافقی ؟؟ خبرم کن لطفا . ممنون
مرسی...باشه من لینکت میکنم...بی زحمت تو هم بلینک منو...

مامان رقیه
15 آبان 91 23:33
خوش به حالت آیسا جون با این مامان هنرمند
مامان خودم پیشنهاد داد اون مدلی ببافم چه ربطی به خالم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی رقیه جون خیییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون بهمون سر میزنی ببخشید که نمیتونم بیام پیشت آخه این درسا نمیزاره...تو تابستون آینده جبران میکنم...

مامان محمد و ساقی
18 آبان 91 20:02
آفرین زهرا جون دستت درد نکنه


خواهش میکنم کاری نکردم وظیفه بود مرسی که سر زدین هزااااااااااااار بار