آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

عاشورا و آیسا

1391/9/3 11:24
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

آوای اندوه بار کربلا،نشانی از رشادت حسینیان...

در دنیا همیشه خوب هایی وجود دارد و بد هایی...خوب ها همیشه مورد تحسین مردم و خداوند قرار میگیرند . بدها همیشه مورد نفرت مردم و همیشه خدا نگران آنهاست که دارند آتش داغ گناهانشان را هرلحظه داغ تر میکنند.

آری امام شهیدان،سرور و سالار شهدا،امام حسین(ع)مظهر تمام خوبی ها،نوه ی پیامبر اکرم،در برابر مظهر بدی ها ایستاد.مهم نبود که بدی ها چقدر زیاد بودن،مهم این بود که خدا یار خوب ها بود.مهم این نبود که آنها 72 تن بودند و یزیدیان،مظهر تمام بدی ها هزارها تن،مهم آن بود که تکیه گاه خوب ها،امید آنها،هدف آنها،مقصد آنها،خدا بود و خدا...عدالت بود و عدالت...اما تکیه گاه یزدیان چه؟؟؟یک منصب و یک تخت حکومت...که معلوم نبود تا چند ثانیه ی آینده بتوانند به آن تکیه دهند...آنها هیچ نداشتند جز یک تخت و یک منصب در حالی که حسینیان خلیفه ی تمام دلها بودند.

آری بار دیگر مظهر تمام خوبی ها،در برابر مظهر بدی ها،یزیدیان ایستادند و تا آخرین قطره ی خونشان جنگیدند تا دیروز و امروز و فردا بدانند دین اسلام از موانع شیطانی بسیاری گذشته و سر های بسیاری در این را زده شده و خون های بسیاری ریخته شده فقط به خاطر اینکه ما بدی ها را بشناسیم و همانند امام شهیدان در برابر ظلم و ستم و استکبار سر تعظیم فرود نیاوردند.

بیایید در ظهر عاشورا به خاطر امام شهیدمان و به احترام لب تشنه او که به احترام گذشتگانش و به خاطر آیندگانش جنگید و بر دهن ظلم و کفر مشتی محکم کوبید ما نیز امروز در برابر استکبار و ظلم و کفر بایستسم و مانند سپری استوار از اسلام و مسلمان و قرآن حفاظت کنیم و اسلام محمدی را برای آیندگانمان بر جای بگذاریم.

                                                              زهرا اصلانی


سلام،من بعد از مدت ها اومدم...خوبین؟راستی فرا رسیدن محرم رو به تمام دوستان خوبم تسلیت میگم.خبر جدید اینکه کلاه آیسا رو تموم کردم اما دلیل تاخیرم اینه که کلافم تموم شد اون مغازه که قبلا کلافمو ازش خریده بودم دیگه اون رنگی نیاورد و مجبور شدم با رنگ سیاه مخلوطش کنم:


امیدوارم همه ی دعاهاتون مقبول درگاه حق بشه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمد و ساقی
3 آذر 91 13:26
سلام عزیزم
مبارکش باشه
چه کلاه خوشگلی شد
عکساشم خیلی قشنگه
حالا برو خصوصی برای رمز
مرسی عزیزم...چشاتون خوشگل میبینه...بازم چشاتون خوشگل میبینه...چشم الآن میرم،مرسی...

خاله ساناز
7 آذر 91 10:42
زهرا جون سلام من برگشتم عاشورا خوش گذشت؟ آیسارو ببوس.
سلام عزیزم.خوش گذشت؟ساناز راستی یادم باشه یه چیزی بهت بگم.

خاله ساناز
8 آذر 91 23:13
باشه یادآوری کنم بعدا بهت بگم بهم بگی؟
دیدیم یادآوری کن

بابای ارشیا
13 آذر 91 14:53
ای ناقلا
عکس چشمک زدنتو نشون ارشیا دادم . نمیدونی چه آهی کشـــــیـــــــــــــــــــــــــــــد
مرسی که سر زدین.

مامان بهراد
14 آذر 91 21:41
سلام خاله جووووووون رای گیری نی نی های فشن شروع شد اگه خواستی رای بدی برو به آدرس کد من 005:
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php

مین الآن رفتم رای دادم

خاله ساناز
24 آذر 91 12:06
دختر خاله گلم تولدت مبارک.