آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

نظرات (11)

مامان ساجده
24 آذر 91 12:42
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 14:06
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
خاله ساناز
24 آذر 91 17:05
تولددددددددددددت مبارک زهرا جون.
مرسی دخترخاله

مامان محمد و ساقی
24 آذر 91 17:21
سلام عزیزم
تولدت مبارک باشه گلم
ایشا... همیشه سلامت باشی

مرسی عزززززززززززززززیزززززززززززززززم که همیشه به یادمی

دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
30 آذر 91 2:39
سلام عزیزم
امیدوارم هرکجای این ثانیه ها نبضت میزند
آخرین روز پاییزی خوبی
و یلــــــــــــــدایی پر از محبت خدای مهربونمون داشته باشی
از طرف مامان دخملی و انیس سـادات
تولدتم مبارک
مرسی عزززززززززززززیزززززززززززم که بهمون سر زدی.بی نهایت خوشحالمون کردی

مهشید
3 دی 91 18:25
سلام اپم بایه خبرخوب
آدرس سایتتو که نذاشتی خانمی

دُخـملـیـــــــــ ـ✿
9 دی 91 2:24
کجایی تو خاااااااااااااانوم
همين دور و برام اخه امتحانامون شروع شده خيلي وقت نميكنم بيام تو نت...مرسي از اينكه به فكرمي عزيزم.

مهشید
9 دی 91 9:04
سلام عزیزم اپم باعکسای کیان
مامان محمد و ساقی
13 دی 91 19:12
سلام عزیزم.ممنونم بابت عکس
تو آلبوم دوم گذاشتم.با تکمیل آلبوم ارسال میشه
خواهش میکنم کاری نکردم.مرسی از شما که زحمت میکشین.

مامان محمد و ساقی
21 دی 91 0:20
سلام عزیزم.آلبوم عکس دوم آمادست.میتونی بیای ببینی