آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

سلاااااااااااااااااااام

1392/3/22 14:56
990 بازدید
اشتراک گذاری

سللللللللللللللللللللللللللللللام!دوباره فصل گرم تابستون شد و من برگشتم!خوبین؟؟؟؟کللللللللللللی خبر دارم!از کجا شروع کنم؟

1-من بعد از کللللللللللللللللی زحمت تیزهوشان قبول شدم!

2-امیررضا هم بعد کلللللللللللللی زحمت تیزهوشان قبول شد البته ورود به راهنمایی!

3-سوم اینکه این شهریور عروسی داداشمه!

4-؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یهو همش یادم رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!

5-آهاننننننننننننننننننننننننننن دیگه ی خواهر گل دارم!

چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عکسا توی ادامه مطلبه...

خیلی تلاش کردیم تا تونستیم این مقنعه رو ازش بگیریم!

خب دیگه ببخشید عکس زیادی ندارم آخه گوشیمو دزدیدن!راستی منو تو شبکه2دیدین؟

نیازمند نظر های گرمتون هستیم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

اسما
24 خرداد 92 0:39
سلاااااااااااااااااااااام زهراجونم .خوبی خانومی؟ ایسا گلی چطوره؟؟؟؟؟؟ دوتاتونو میبوسم.
تبریک میگم قبولیتو خانومی
سلااااااااااااااااام!وای اسما جون نمیدونی با اومدنت چقدرررررررررررر خوشحالم کردی!تو هم حتما امیرو از طرف من حسابی ببوس!

اسما
24 خرداد 92 23:56
اسما
6 مهر 92 14:19
زهراجووون کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کم پیدایی؟؟؟؟؟؟


salam,darsam kheiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiii ziade asan nemiresam biam.vali merrrrrrrrrsi ke miain aasheghetam asma jooooooon