آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

دختر مو شرابی...

1391/6/21 22:59
957 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که رفتم خونه خالم آیسا چندتا چیز جدید یاد گرفته بود.

اول از همه یه حالمه...تعجبتعجببه یه عالمه میگفت یه حالمه...

به من میگفت زها با من دوست هستی؟سوالمنم میگفتم آره عزیزم من خیلی دوست دارم.قلبقلب

اونم میگفت:منم یه حالمه دوست دایم.قلبقلبدلم داشت براش قش میرفت.کلی بوسش کردم.ماچماچ

بعدشم یاد گرفته آهنگ دختر موشرابی رو بخونه البته به این حالت:

دسس موسسابی               دوست دایم حسابی

تو که سئاب ندایی                 حودت سئاب نااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابی

بعدشم هی خودشو پرت میکرد رو زمین و میگفت نومک،نومکم کنید.خندهخندهخندهیعنی کمک کمکم کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پویا - احمدی
15 مرداد 91 22:46
سلام زهرا جان چقد نازه این دختر خاله شیرینت.
خوش به حالش که دختر خاله ای مثل تو داره عزیزم
همین الان لینکت کردم اگه ممکنه تو هم این کارو بکن فدات شم
چشم حتما همین الان لینکتون میکنم پویا جونم ببوسید بازم اینورا بیاین.

اسما
16 مرداد 91 5:56
دسس مو سسابی

آره منم کلی خندیدم.تازه اگه صداشو بشنوی که چه با ناز میگه خیلی بامزه تره.
دخملی
16 مرداد 91 21:11
یه حالـــــــــــــــــــــــــــــمه
مرسی عزیزم که به ما سر میزنید.بوووووووووس

نی نی خدمت
16 مرداد 91 21:23
سلام اگه دوست دارید برای عکسای آیساجان کلیپ داشته باشید یا وقتی وبتون رو باز می کنید صدای عزیزتون رو بشنوید یا... به نی نی خدمت سری بزنید با تشکر مدیر نی نی خدمت http://ninkhedmat.niniweblog.com