آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

افطاری به همراه آیسا در خونه ما...

1391/6/21 22:58
1,925 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خالمینا برای افطار اومده بودن خونه ماوالبته به همراه مادربزرگمینا و همه دور هم جمع بودیم.آیسا هم موهاشو بافته بود.

اینم از سفره افطار:

و صد البته اینم از حلیم بسیار بسیار خوشمزه که دسترنج مامانمه:

 

بقیه عکسا توی ادامه مطلبه...

بفرمایید تو...                                       

اینم از آیسا موقعی که تازه رسیده بودن:

اینم آیسا با یکی دیگه از ژست هاش:

و حالا ژست بخصوص آیسا:

اینم آیسا در حال تماشای شبکه ی پویا تازشم هم کارتون نگاه میکنه هم دوتا دوتا نون پنیر میخوره:

اینم آیسا و داداشیش:

اینم آیسا در ژستی جدید:

یه کلمه جدید از آیسا...آیسا به خداحافظ میگه حداحابظالهی قربونت...الان که دارم عکسا رو میذارم تو وبلاگ تو بقلم نشسته و همش میکوبونه روی کیبورد یا میخواد موس رو بگیره...خوب من باید برم و با آیسا بازی بززم(به لحن آیسا گفتم)

فعلا بای بای

نظر یادتون نره ها...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ظرف غذای کودک
17 مرداد 91 22:13
سلام دختر خاله آیسان. این ظرف غذا به نظرت جالب نیست؟
ببخشید کدوم ظرف غذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه آیسان نه،آیسا

یاسی خاله هیلدا
18 مرداد 91 14:34
وای ایسا کوچولو عکسات خیلی قشنگ بود.بوس بوس بوس
مرسی عزیز دلم که پیشمون اومدی بازم اینورا بیا هیلدا جونم حسابی ببوس

مامان محمد و ساقی
18 مرداد 91 15:31
سلام عزیزم.ممنون که پیشمون اومدید.پس شما دخترخاله ی آیسا جون خوشگل هستی.
چه دختر نازیه.ازساقی من 15 روز کوچیکتره.
چه حلیمی مامانتون درست کرده.
مرسی که پیشمون اومدید آره خیلی خوشمزه بود جای شما خالی.

اسما
18 مرداد 91 16:17
ای جانم چه ژستایی میگیره عروسک ناز..........عجب حلیمیه دلم اب شد.......
حتی یه دونه از ژست هاش هم ما بهش نمیگیم بگیره.همش میگه بیا هس اندازیم بعدشم هی ژست های مختلف میگیره.آره واقعانم عجب حلیمی بود جاتون خالی...