آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

آیسا و لاک هاش

1391/6/27 20:46
1,233 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آیسا اومده بود خونمون و میگفت:زها لاسام پاک شده لاس بزن...خواب

من:چششششششششششششششششششششم...خنده

خالاصه....

بقیه ماجرا در ادامه مطلب.....

برای آیسا لاک زدم و قبول کرد که ازش عکس بگیرم ولی گفت نمیخندم:ناراحت

کلمه ای جدید از آیسا:

خوشمزه:حوممه


اسما جون یاد بگیر چند روزه از مسافرت برگشتی هنوز گزارش سفرتو نذاشتی ولی من پست جدید گذاشتم...ههههههههههههههههه...خندهچشمک

دلمون برای تو وامیرحسین تنگیده خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی زیادقلبقلبماچماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

احمدی- مامان پویا
28 شهریور 91 10:54
سلام زهرا جان چقدم قشنگ لاس زدی ها
ای بابا این اسما هنوز خوابه فدات شم تا اون بیاد پست سفر بزاره مزش رفته............
آره من اصلا بلد نبودم لاک بزنم ولی از وقتی آیسا وارد دو سال شد عادت کرد هی پشت سر هم براش لاک بزنم،اصلا آیسا بدون لاک معنی نداره ههههههههه خب و من اینجوری شدم یه لاک زن حسابی...ههههههه...این بود ماجرای ما...
آره بابا هرچی بهش میگی پست جدیدو بزار انگار نه انگار...سرعت عمل:0هههههههههههههه
اسما جون ببین چقد پشت سرت غیبت کردم...هههههههههه...

مریم مامان ارشیدا
29 شهریور 91 9:10
زهرا جون چقدر این آیسا بامزه هست
امیدوارم سال جدید تحصیلی رو با موفقیت طی کنی
مرسی عززززززززززززززززززیزم این بهترین دعایی بود که میتونستین برام بکنین،بووووووووووووووووس برای شما و آرشیدای ناز.

اسما
2 مهر 91 1:13
میبینم کهههههههههههههه...........حالا دیگه زیر اب منو میزنین ها دارم واسه جفتتون............ قربون اون دستای کوچولوت ایساجونم.......چه لاک خوشرنگی
خخخخخخخخخخخخخخخ...

مامان آمیتیس
3 مهر 91 1:02
برای آیسا جون
اینم برای شما آمیتیس گل

دخملی
24 آبان 91 4:37
ای جانم باشی با اون ناخن های لاسیت
وای سلام دخملی از این ورا دلمون خیلیییییییییییییییییییییییییییی برات تنگیده بود بازم اینورا بیا.));

));