آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

آیسا با شال

1391/6/21 22:54
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این عکسا رو امروز در خونه مادربزرگم گرفتم...

اینم از خاله سوسکه من با شال:

اینم یکی دیگه از ژست های من درآوردی آیسائهاگه دقت کنین میبینی دست هاشو به طور عجیبی آورده بالا هرچی میگم ببرشون پایین قبول نمیکنه...قهرقهر


مطلب ویژه:آیسا جونم میتونه حبیده و آیسا رو درست تلفظ کنه،اینجوری:

حبییده تبدیل میشه به:فریده

حاسا تبدیل میشه به:آیسا

کلمه جدید کوچولوی نازنینم:به النگو میگه حلنو



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زهرا
8 شهریور 91 22:08
با سلام این ادرس وبمه در صورت تمایل مارابااین اسم لینک کنید(من وخواهرجونم)تا لینکتون کنم باتشکرhttp://http://zahragoogi.niniweblog.com/

باشه عزیزم حتما به شرط اینکه بازم پیش ما بیای...

دخمـــــــلی (✿◠‿◠)
8 شهریور 91 23:37
ای جونم حلنـــــــــــــــو
ممنون از حضورتون
خواهش میکنم

خاله ساناز
9 شهریور 91 13:17
زهرا جون یه لغت نامه از آیسا گلی درست کن خیلی بامزه میشه.
آره عجب فکر خوبی

مامان محمد و ساقی
9 شهریور 91 14:15

خیلی قشنگ بود.


انا
9 شهریور 91 19:45
زهرا دم دقیقه قاب عوض کن ها


باشه تازه الن بازم میخوام عوض کنم

انا
9 شهریور 91 19:46
اره عزیزم انلاینم

ولی نه حالا که فکر میکنم می بینم افلاینم ههههههه


انا جون
10 شهریور 91 21:02
سلام عزیز دلم خوبی من الان دارم حاضر میشم بریم سی و سه پل وقتی میخوام شوخی کنم میگم سی و چهر پل

چرا میخوام عکس توی سی و سه پل بگیرم تو زاینده رود بگیرمم و نذارم


دوست دارم عکسای کوچولو هامو بذارم تو چی چرا عکس خودتو نمی ذاری هاااااااا
باشه منم در اسر وقت يك عكس از خودم ميذارم ولي تو هم بايد عكساي سي و چهار پلتو بذاريييييييييييييييييا..ببخشيد عكس كدوم ني ني ها؟؟؟؟

انا
10 شهریور 91 21:04
زهرا بگو با چه اسمی لینگت کنم با ایسا جوجو خوبه؟؟؟؟؟؟

منو با انا فرشته ی کوچولو لینگ کن ممنون میشم
آره خوبه...باشه من كه تو رو لينك كردم ولي با اين اسم دوباره لينك ميكنم دوست خوبم