آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

چند تا عکس بسسسسسسسسسسسسسسسسسیار زیبا...

1391/6/21 22:51
687 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستانامروز که خالم رفته بود مطبش آیسا اومده بود خونه ما و از اونجایی که مامانم به خاطر شوفاژ کشی کلی کار داشت و باید خونه و پرده هائو و...تمیز میکرد وظیفه مراقبت از آیسا با من بودو من از این بابت خییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحال بودماما حیف که آیسا جونم سرما خورده بودناراحتخب من براش لاک زدم باهم پسته و چایی و...خوردیم و ازش چند تا عکس گرفتم اما نمیدونم چرا عکسا به حالته عمود نمیشن هر کاری کردم نشد و هی ارور میداد و میگفت یه اشکالی توی پروپرتیز وجود داره لطفا اگه شما میدونید اون اشکال چیه و چطوری میشه برطرفش کرد حتما بهم بگید...بازندهمتفکر

خلاصه من هرکاری کردم عکسا درست نشد ولی منم از رو نرفتم و عکسا رو همون مدل کجکی گذاشتم هر کی دوست داره با گردن کج عکسا رو ببینه برو تو ادامه مطلبقهقهه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یاسی خاله هیلدا
22 شهریور 91 22:39
زهرا جون الان وقت انتخاب واحدمه خیلی نمیرسم تو سایت نی نی ها بیام عزیزم .ایساااااااااااااا خوشگله عکسات خیلی قشنگ بود . زهرا جون تفاوت سنی من و دختر خالم نازی مثل شما و ایسا جونه .الان 8 سالشه من شدم الگوش تو لباس تو ارایش تو همه چی الان دیگه باهم دعوا میکنیم دوست میشیم از الان مواظب باش پس فردا میشی الگوی ایسا
بدم نمیاد که من الگوش باشم اما الگوی اون بیشتر مامانشه

احمدی- مامان پویا
23 شهریور 91 9:57
سلااااااااااااااااااااااااام
منم از این دخترا میخوام
خب چرا یه دونه واسه پویاجون از این دخترا نمیارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احمدی- مامان پویا
23 شهریور 91 9:58
قووووووووووووووووول بابا قول حالا ولم کن بزار برم
قول واسه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسما
24 شهریور 91 15:14
سلااااااااااااااااااااااااااام....ما اومدیم...خوبی زهرا جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم واست تنگیده بود.... ایسا جونم کجکیشم خوشگله
به بههههههههههههههههههههههههههههههههه اسماجون همون جا میموندی دیگه چرا برگشتی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ههههههههههههههههههههههههههههدر هر صورت خیلی خوشحالم جات واقعا خییییییییییییییییلی خالی بود من که هر روز با امید برگشتنت میومدم وبلاگت و نا امید برمیگشتم در هر صورت خوش اومدی بووووووووووووووووووووووووووووووس برای تو و امیرجونم

مامان بهراد
24 شهریور 91 22:05
واااااااااای این خانووووووم خشگله رو نیگاه اینجا شبیه روژین شده(دختر خالم رو می گم ) برو تو وبلاگش ببین فقط اون مو طلائیه
به به مامانی بهراد از این طرفا؟؟؟؟؟؟؟؟دلمون براتون تنگیده بود
آره دیدمش روژین خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی نازه
و بعضی اوقات شباهت بسیار عجیبی به آیسا پیدا میکنه!!!!!!!!!!!!!!

مامان آمیتیس
3 مهر 91 1:13
قربونت برم که انقدر نازی. ماشاا...
شما به ما خییییییییییییییییییییییییییلی لطف دارین