آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

يه بعدازظهر جالب با آيسا

1391/6/21 22:54
470 بازدید
اشتراک گذاری

سلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللام.ديروز خاله فريدم زنگ زد كه مياين بريم خونه مادر(يعني مادربزرگم)ما هم با كمال ميل گفتيم بعله!!!بعد زنگ زديم ديديم عزيز خونه نيست كلي صبر كرديم دوباره به خالم زنگ زديم خالم گوشي رو داد به آيسا و من باهاش حرف زدم ميگم:آيسا مياي بريم خونه عزيز.ميگه نهتعجبميگم آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متفکرسوالميگه:آخه حزيز هنوز نمومده.(نمومده:نيومده)قهقههقهقههميگم آيسا بوست كنم؟ميگه مگه از حونه شما ميشه؟؟؟؟سوالمتفکرتعجبميگم از دم تلفن بوس ميكنم ميگه نه اينجوري نميشه كه...تعجببعد بوسش ميكنم ميگم اينجوري:ماچميگه نرسيد كه...متفکرتعجب

خب بعد از يه ربع مادربزرگم كه عزيز صداش ميكنيم برگشت خونه و ما هم رفتيم اونجا خالم زودتر از ما رسيده بود آيسا همش ميپريد بالا و پايين و ميگفت حاله نسيس هي هي،حاله نسيس هي هي...

راستي آيسا تازگيا ميگه برام تولد بگيريد من شمع ها رو فوت كنم اداشم در مياره بعدشم دختملكمون ياد گرفته آهنگ تولدم ميخونه البته به مدل خودش اينجوري:

تبلد تبلد تبلدت مبائك

سها رو فووووووووووووت كن

هس سال زنده نباااااااااااااااااشي

به صد سال زنده باشي ميگه صد سال زنده نباشيتعجبخنده

تازه آخرشم براي خودش دست ميزنه...

به افتخار دخملمون يه كف مرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتب:تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

 

خب بفرماييد تو تا عكسا رو هم ببينيد...

 


 


اينم ‍ ‍ژستيه كه خودش طراحي كرده،هرچي بهش ميگم آخه اين چه جورشه بچه جون دستتو بيار اينور ميگه نهههههههههههههههههههههههههه اينو دوست دايم.هس بگيگ....عصبانیعصبانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ساناز
6 شهریور 91 15:18
زهرا من میخورم این آیسا بلارو ها ببوسش.
خودم اینقد بوسش کردم کلافست ولی باشه یه جوری بوسش میکنم

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 20:32
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
چشم حتما میرم...بزرگترین لطفی که میتونین بکنین اینه که به ما سر بزنید