آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

آزمایش فرشته کوچولوی من

1391/6/21 22:54
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آیسا امروز رفته بود و آزمایش داده بود و همش گریه میکرد و میگفت درد میززهگریهالته من خودم شاهد ماجرا نبودم و از زبون مامانم شنیدم

آیسا جونم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم اونقدر که هیچ کس نمیتونه فکرش رو بکنه شاید چون من هیچ خواهری ندارم و این آرزومه پس میخوام همه ی اون محبت هایی که توی دلم مونده رو به تو بکنم عزیزم،خوشگلم که هیچ وقت محبتت از دلم نمیفته هر چند چندروزه ندیدمت و دلم برات تندازه یک گنجیشک شدقلبقلبماچماچ

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

انا
12 شهریور 91 15:28
زهرا دارم با هات چت میکنم چرا جوابمو نمی دی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
12 شهریور 91 16:18
من وخواهرجونم نه زهرا وخواهرجونش درستش کن من خواهر ندارم برادر دارم
ا پس اگه خواهر نداری چرا اسم وبتو گذاشتی من و خواهر جونم

ژاله
21 شهریور 91 11:06
سلام ایسا جون وبلاگت خیلی نازه عکس های وبلاگت هم همینطور
مامان میعاد
21 شهریور 91 15:50
ه دختر خاله ی نازی دارید
و
چه رابطه ی خوبی
بله نه تنها من بلکه تمام خانوادمون عاشق دختر خالم هستم همچنین عاشق خالم