آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

جشن تولد آیسا جونم

1391/7/22 15:24
3,340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من بعد از مدت ها برگشتم...دیروز جشن تولد آیسا بود.البته تاریخ تولد آیسا 15مهره...اما چون خالم میخواست جشن آیسا رو تو باغشون بگیره و باغشون هنوز آماده نشده بود جشن آیسا رو عقب انداخت.

بفرمایید ادامه مطلب

ببخشید وقت ندارم نمیتونم توضیح بدم فقط عکسا رو میذارم:

 

راستی اینو بگم که این خانوم خانوما دختر دایی منو آیسائه:

اینم کیک آیسا که یه 3 بزرگه:

 

اینم کادویی که منو مامانم با عشششششششششق برای آیسا جونم تهیه کردیم که اصصصصصلا قابلشو نداره امیدوارم با سلامتی بپوشتش و من کیف کنم.

نظر یادتون نره هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یاسی خاله هیلدا
23 مهر 91 21:01
وای ایسا جونم تولد مبارک خوشگل خانوم .ایشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
زهرا جون خوبی خوش میگزره با درسا چی کار میکنی ؟ ممنون که همیشه به ما سر میزنی عزیزم
مرسی...خوبم ممنون نه بابا این درسا که پدرمو حسابی درآورده....خواهش میکنم وظیفست...

مامان آمیتیس
24 مهر 91 1:56
آیسا جون تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی
مرسی عززززززززززززیزززززززم

مامان محمد و ساقی
25 مهر 91 14:01
سلام عزیزم.تولدت مباررررررررررررک
چه لباس خوشگلی پوشیدی
کیکت هم خیلی خوشگله.ایشا... یه روز عکسای عروسیتو ببینم عزیزم
زهرا جون دستت درد نکنه.
مرررررررررررررسی بازم مرررررررررسی...باز هممممم مرسی و متشکریم...خواهش میکنم کاری نکردم...دلمون براتون تنگیده بود...

مامان رقیه
26 مهر 91 8:33
سلام سلام
به به عجب جمعی عجب بچه های گلی
مبارک باشه تولد نازخانومی
خودت خوبی زهرا جووووووووونم؟
مرسی خوبم شما خوبین؟؟؟؟؟؟راستی ببخشید نمیتونم بهتون سر بزنم آخه خیلی سرم شلوغ شده...

مهشید
5 آبان 91 12:03
سلام به به ای جووووووووونم چه دخمل نازیخوشحال میشم به منم سربزنی
لینکت کردم زهراجون
رسی عزیزم منم لینکت میکنم...

مامان بابای الیسا
14 آبان 91 15:03
عزیزم تولدت مبارک چه ملوس شدی دخملی ناز
مرسی عزیزم شما لطف دارین راستی وبتون باز نمیشه اگه ممکنه یه بار دیگه آدرستون رو بذارید.