آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

افطار در خونه خاله فریده

1391/6/21 22:59
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام.امروز برای افطار رفتم خونه خالم آیسا هم داشت با باربیاش که خاله افروز(دوست مامان فریده)از اینگیلیس فرستاده بود بازی میکرد.

اینم یادگاریش:


راستی ببخشید که کیفیت عکسا بده...

راستی اینم بگم که آیسا اصلا حس عکس گرفتن نداشتو همش ورجه وورجه میکرد

اینجا ژست عصبیا رو گرفته بود الهی قربونش برم:

اینم آیسا و باربیاش:

اینجائم هی برام بوس میفرستاد:

ببخشید اگه کیفیتش بد بود.خلاصه خیلی روز خوبی بود کلی خوش گذشت.

راستی نظر یادتون نره ها...ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهراد
15 مرداد 91 0:37
خاله جووون به من رای میدی؟؟؟
اگه رای بدی قول میدم با همین دل کوچولوم برات دعا کنم
اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید

آره عزیزم میدم.پیش ما بیاین خوشحال میشیم.

اسما
15 مرداد 91 1:29
چقدر ماهه این ایسا جوجو....ماشالا...قربون اون ژست عصبانیش.....یه دونه از اون بوساتم واسه من بفرست عروسک ناز
چشم حتما اسما جون یه دونه سفاریشش رو برات میفرستم. مرسی که اینقد مهربونی

مامان پویا - احمدی
15 مرداد 91 22:47
وای خدا
از این دخترا از کجا باید بخرن؟
این که دیگه معلومه از خدا