آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

میسام یا میخوام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/6/21 22:55
603 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلا بیاید تو که حسابی کارتون دارم...

سلامامروز که از خواب بلند شدم دیدم تلفن زنگ زد حدودای ساعت 11 بود تلفن رو برداشتم دیدم خالمه میگه من آیسا رو با خودم بردم مطب الانم هی بهونه تو رو میگیره اگه میتونی بیا ببرش منم با کمال میل رفتم.خیلی خوشحال شده بودم.

رفتم دیدم آیسا دم در مطب وایساده یهو داد میزنه زها اومدی دنبالم؟منم گفتم آره عزیزم.

وقتی رسیدیم خونه به من میگه ای زها من ببلم بگم می..خوام.منم کلی براش دست زدم.دیگه به خاله نمیگه حاله،به نمی خوام نمیگه نمیسام.به بخوریم نمیگه بخوخیم...به افتخارش یه کف مرتب:

 

{#emotions_dlg.e43}{#emotions_dlg.e43}{#emotions_dlg.e43}{#emotions_dlg.e43}{#emotions_dlg.e43}{#emotions_dlg.e43}{#emotions_dlg.e43}

 

 

تو تصویر بالا آیسا داره به مامانم سلام میکنه آخه مامانم تازه از بیرون اومده بود.{#emotions_dlg.e11}{#emotions_dlg.e38}

خب تا پست بعدی فعلا بای.

راستی یادگاری یادتون نره ها...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 15:11
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مرسی شما هم همینطور

❤مامان رامیلا کوچولو❤
26 مرداد 91 15:35
وبلاگ قشنگی دارید .
مرسی شما لطف دارید بازم پیش ما بیاید.

اسما
27 مرداد 91 1:47
سلام زهراجون...............خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟سفر بخیر....ایمیلمم خصوصی برات میزارم
خوب خوب تازه رسیدم.ولی من هر چیی کلیک میکنم تو قسمت گیرنده مینویسه:deleted
با اینکه برای بقیه اینطوری نیست...