آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

آیسا و تولد خاله سمانه

1391/6/29 12:40
2,446 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللام بازم سللللللللللللللللللللللللللللللللام

خوبین؟امروز یه تولد داشتیم تولد دخترخاله ی عززززززززززززززززززززززززیززززززززززززززززززززززم سمانه

تولد تولد،تولدت مبارک          بیا شمعا رو فوت کن،تا صد سال زنده باشی

بفرمایید ادامه مطلب...ههههههه...

مگه آیسا میذاشت ازش عکس بگیرمعصبانیتو رو خدا زبونو نگاه کنید...هههههه الهی من قربون زبونت...

این جا داشت دست میزد و تولد تولد میخوند...این گیرشو امروز براش گرفتیم(با مامانم)...الهی من قربون خودتو گیرت بشم

اینجا هم داشت کیک میخورد،نوش جونت عزززززززززززززززززززززیزززززززززززززززززززززززمقلبقلب:

نظر یادتون نره ها....


اسما خانم یاد بگیر هنوز گزارش سفرتو نذاشتی اما من دومین پستم رو هم بعد از اومدن تو گذاشتم عصبانیعینک

اااااااااااااااااااااااای تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتننننننننننننننننننننننننننننببببببببببببببببلللللللللللللللللللللل...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله ساناز
29 شهریور 91 0:37
زهرا اینو بگم تولد سمانه 24 بود ولی امروز جشن گرفتیم
یاسی خاله هیلدا
29 شهریور 91 16:46
من نفهمیدم ارتباط شما با اتنا و کیانا یه خب ؟ خیلی باهوشماااااااااااااااااااا
راستی تولد مبارک چه کیکه خوشمزه ای دلم خواست بابا
من دخترخاله ی ساناز و دختر خاله ی مامان آتنا و کیانا هستم...آره خیلی خوشمزه بود دستشون درد نکنه

مامان کوروش
30 شهریور 91 1:04
سلام زهرا جون چه دختر خاله نازی داری خیلی خوبه که به بچه ها علاقه داری عزیزم ممنون که به وبم اومدی خوشحال شدم این چه حرفیه خانم اجازه ما هم دست شماست افتخار میکنم لینکم کنی ایسا گل رو ببوس
شما لطف دارین خواهش میکنم حتما بوسش میکنم

مامان محمد و ساقی
30 شهریور 91 16:20
سلام زهرا جون.تولد خاله سمانه مبارک باشه.
ممنون که تولد ساقی رو تبریک گفتی
مرسی،این چه حرفیه وظیفم بود.

ilijoon
30 شهریور 91 23:07
ممنون عزيزم كه پيشمون اومديد با افتخار لينكتون ميكنم شما هم اگر مايل بوديد ما رو در جمع دوستاتون پذيرا باشيد
خواهش میکنم...منم شما رو با کمال میل لینک میکنم...

ilijoon
30 شهریور 91 23:08
چه گيره خوشگلي گرفتي دستت درد نكنه آيسا جون چه دختر خاله خوب ومهربوني داري
شما لطف دارین...

ilijoon
30 شهریور 91 23:09
تولد خاله جون مبارك ان شاالله جشن 120 سالگيشو بگيريد

خیلی ممنون مرسی که بهمون سر زدید.
اسما
2 مهر 91 1:16
مبارکه.....به به چه کیک خوشمزه ای منم دلم خواست............. چقدر ناز شده با این لباسش.....گل سرشم قشنگه...........زهراجون بدجور بهم گیر دادیا
مرسی آره خییییییییییییییییییییییلی خوشمزه بود...آره مخصوصا موهاش که بازه خیلی جیگر میشه...آره بددددددددددددددددددددددددددددددجور...ههههههه

مامان آمیتیس
3 مهر 91 0:59
خاله سمانه جون تولدت مبارک ایشالا 120 بشی
مرسی عزیزم

مامان محمد و ساقی
4 مهر 91 14:49
سلام.الان موضوع چیه؟چرا ناراحتی؟
نوشتی پس آیسا چی؟من نفهمیدم
آخه تولد آیسا هم تو مهذماهه دیگههههههههههههههههههه...

مامان محمد و ساقی
4 مهر 91 14:50
آهان پس آیسا هم متولد ماه مهر.من نمیدونستم.ولی نوشتم تولد همه ی مهر ماهی ها مبارک.ننوشتم زهرا جان؟
آیــــــــــــــــــــــــــسا جونم پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم.
مرسی عزیزم منم خوخی ززم(شوخی کردم)

مامان پویا - احمدی
5 مهر 91 21:57
آر خداییش به اسما گیر دادیا حواست باشه من خیلی طرفدارشم
قضیه اون پولا چیه؟؟؟؟
تبریییییییییییک صمیماه به این خاله خانوم 30 ساله
ا نه بابا خودشیرینی؟؟؟منم خییییییییییییییییییییییییییییییلی دوسش میدارما...خخخخخخخخخخخخخخخ...کدوم پولا آهان اون زیرمیزی ها رو میگی؟...هههههههههههه...مرسی..