آیساآیسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آیسا جوجو(✿◠‿◠)

دیروز به همراه آیسا

1391/6/21 23:00
268 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان سلام.

خوبید؟چه خبرا؟دیروز آیسا و خالم با هم اومدن خونه ی ما همونطور که گفتم آیسا قبلا سرما خورده بود و حسابی صداش گرفته بود.اما هردفعه که میاد خونه ما غیر ممکنه که یادش بره بگه من براش لاک بزنم.منم که تو اتاق نشسته بودم آیسا یهو اومد گفت:((زها،برام لاک بزز.

آخه آیسا به بزن میگه بزز.منم رفتم و یه لاک گوجه ای رنگ برداشتو گفت بزن.وقتی اومدم براش بزنم بهش میگم آیسا این چه رنگه ایه؟اول گفت نمز(آخه به قرمز میگه نمز)بعد من بهش گفتم نه این گوجه ایه.وقتی تموم شد و رفت لاکها رو به خاله نشون بده و گفت این جوجه ایه.خالم حسابی تعجب کرده بود.سوالبعد که من گفتم منظور آیسا گوجه ایه کلی خندیدنقهقههبعدشم اومده به من میگم صدام دلسته یعنی صدام گرفته و من بازم کلی خندم گرفته بود آخه خیلی قشنگ حرف میزنه.آخرسرم که داشتن میرفتن میگفت:حداحابظ  حاله نسید.

فعلا بای.

راستی نظر یادتون نره ها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اسما
12 مرداد 91 17:55
ای جانم......عزیزززززززززززززززم...خیلی بامزه حرف میزنه
مرسی اسما جون که بهمون سر میزنی بازم ممنون بازم پیشمون بیا عزیزم

لیلا مامان آرمین
14 مرداد 91 15:05
ناز بشی که اینقدر خوشکل حرف می زنی خاله
خاله جون آرمین من توی یه مسابقه شرکت کرده امروز و فردا رای گیره. به آرمین رای می دید؟ شماره عکسش 10
آدرس وبلاگ رای گیری:http://koodakeman91.niniweblog.com/
ممنون
مرسی که به ماسر زدین باشه حتما رای میدیم.بازم اینورا بیاین.